המדריך המלא להכנת פלטות ירקות מושלמת לאירוח !

הגיע הזמן לשתף אתכם. כיצד ניתן להכין מגש ירקות מושלם. באתר בייגלסס תגלו כיצד להכין פלטת ירקות משעממת שכזו למושלמת עבורכם ועבור משפחתכם. איך ניתן לסדר את הירקות בצבעים ובצורות שונות, שפוזרו לאפקט נחמד. למד כיצד אנו מכינים צלחת קרודיטה שהאורחים שלך ייהנו ממנה באמת, ומלאה במגוון ירקות טעימים וטעימים, פירות, אגוזים ושאר פינוקים.

אתר בייגלס מציג בפניכם את הדרך המושלמת להכנת פלטת ירקות לאירוח בלתי נשכח !

לפני שמתחילים להכין את פלטת הירוקת יש לקחת בחשבון כמה אנשים מגיעים ?, איזה גודל תהיה הפלטה?

ניתן להשיג גם צלחת מושכת ומגוונת יותר על ידי הרכבת פלטות גבינה, אגוזים וקליפות זיתים.

שקול להגביל את עצמך לאורחי "הירקות המועדפים עליך או אולי להוסיף כמויות קטנות של ירקות אחרים אם אתה רוצה תוספת צבע. חשוב על מה אתה חושב על הירקות המועדפים עליך ולטש אותו וקבל כמה רעיונות כיצד להפוך אותו לצלחת ירקות נהדרת.

אם אין לכם ירקות איתכם, תוכלו גם לראות איך מכינים קליפות פרי ש מתאימים באותה מידה למסיבה.

אספרגוס, גזר וסלרי מכינים עם פרוסות פלפלים וקישואים, אך ירקות אחרים מוגשים גם במגשים לפני ההגשה. ירקות על שיפוד כמו ברוקולי, כרובית, כרוב, עגבניות או ירקות אחרים מהווים אלטרנטיבה מהנה למגש הירקות המסורתי. יש הרבה סוגים שונים של ירקות בצורות ובגדלים שונים כמו גם מגוון תוספות.

נשאלת השאלה, האם ניתן לשמור את הירקות במקרר לפני ההגשה ?

ניתן גם להכין את הירקות ולאחסן אותם בכלי אטום במקרר למשך 1-2 ימים.תוכל אפילו לשמור בכלי אטום חלק מהירקות צוננים עד 3 ימים.

טיפ טוב לירקות הוא לצאת לקניות ביום בו תרצו להרכיב את המגשים כדי לשמור על הכל טרי ופריך. ניתן להכין את הצלחות שלך יום מראש, אך ניתן לשמור על טריות הדברים על ידי עטיפתם היטב וקירורם עד להרכבתם.

מה עוד ניתן להוסיף לפלטה כדי להפוך אותה למגוונת ומושכת יותר ?

ניתן להוסיף ברוקולי וכרובית. על מנת לשפר את החיוניות ולתת מרקם רך יותר. יש להמליח את הברוקולי. לתבל בכמון לטעם פריך יותר. אבל לא יותר מדי.

הוסיפו צלחת מרעננת של יוגורט ומלפפון יווני מרענן. זו דרך טעימה יותר לאכול את הירקות ומאפשרת לכם גם לנצל את מירב הירקות שלכם.

סגול באמצע הצנצנת יכול להחיות את צלחת הירקות שלך. ולהפוך אותה למעניינת יותר. עלי סלט בתחתית, מלפפונים מלמעלה, גזר, סלרי, ברוקולי, כרובית, עגבניות ושאר ירקות.

חלק מהירקות המבושלים המומלצים להוספה כוללים קישואים בגריל, דלעת קיץ, פלפלים אדומים קלויים, ברוקולי, גזר, כרובית, סלרי ועגבניות. אלה מעולים למגשי ירקות, כמו עגבניות קלויות, שעועית ירוקה, פלפלים ובצל. קישואים בגריל ודלעת צהובה על צלחת אחת, פלפלים קלויים על השנייה.

ניתן לשנות את הירקות בקלות לכל דבר שאתה מעדיף. אם זה ירק שאוכלים גולמי, זה הירק שרוצים לכלול. ירקות שטעמם הכי טוב גולמי או מולבן קל הם תוספת טובה למגש הירקות הזה.

ירקות חרוכים דומים לצליית ירקות מכיוון שהוא קל יחסית לביצוע, וממש משפר את הטעם. רוב הירקות הם גלם טעים לחלוטין, ולכן מגש קרודיטה תקין מכיל רק ירקות גולמיים. אתה יכול לשמר את כל מה שעל הצלחת שלך על ידי שימוש בזהירות מסוימת בכדי להבטיח כי הצבעים מופצים וכי הירקות מראים את הצדדים הטובים ביותר שלהם.

 

"<yoastmark

שתף

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן