רוצים לדעת להכין בייגל מושלם ב6 שלבים ? מתכון בלעדי באתר בייגלססס !

אתר בייגלסס מציג בפניכם לראשונה מתכון מושלם להכנת בייגל והצעות מגוונות להגשה. עליכם לקבל תמונה מה מקובל ומה לא מקובל מבחינת בייגל וטוסט. עשו מה שהבייגל המושלם עושה, וזו חתיכה גדולה של לחם מלא ועליו מעט חמאה. 

מתכון מלא, כולל 6 שלבים הכנת בייגל מושלם !

מנה בריאה של רעננות ומעט יצירתיות:

מצרכים להכנת הבצק :

על מנת להכין את הבצק יש לקחת קערה גדולה ולהכניס לתוכה את המצרכים הבאים : 830 גרם קמח, 15 גרם של מלח, 5 גרם של שמרים יבשים, ניתן להוסיף 2 כפיות מלאט אבל לא חובה, ו500 מ"ל של מים.

מה נדרש לבישול הבייגל?

יש לקחת סיר גדול ולמלא בו כ3 ליטר מים, ואליהם מוסיפים 80 מ"ל של דבש.

לציפוי:

לציפוי ניתן להוסיף מגוון תספות כגון: שומשום, פרג, קצח, זרעי פשתן, מלח גס, תבלינים וכד'.

תהליך ההכנה :

שלב 1 – יש לנפות את הקמח לקערה גדולה להוסיף אליו את המלח. ולערבב היטב עד להגעת פיזור אחיד של הקמח והמלח. יש להוסיף את השמרים ושוב לערבב טוב. לאחר מכן, יש להוסיף את המים לתוך הקערה בעדינות ולערבב עד לקבלת עיסה אחידה, וללוש במשך 10 דק, שלב זה מאוד חשוב על מנת שהבצק יתפח בצורה הכי טובה. לאחר הלישה, אמור להתקבל לכם בצק רך, גמיש וקל לעבודה.

שלב 2 – בשלב זה הבצק כבר מוכן לעבודה, יש לחלק אותו לכדורים בגדלים שווים, ניתן אפיל לשקול על מנת לוודא שהם שווים, לפי כמות הבצק שהכנתם, ולכסות במגבת לחה.

שלב 3 – כעת, יש לעצב את כדורי הבצק לפי צורת הבייגל, עיגול עם חור באמצע. כאשר אתה מגלגל את הבייגלס, הוסף מגע של קמח אם אתה מגלגל אותם או אם הם דביקים מדי. לאחר שסיימתם לעצב את כל כדורי הבצק לצורה של בייגל יש להניח אותם על משטח מקומח ולכסות במגבת לחה למשך שעה וחצי שעתיים, עד לתפיחת הבצק. שימו לב. במידה והבצק לא הכפיל את נפחו. אין מה להילחץ. הוא לא אמור להכפיל את הנפח שלו.

שלב 4 – בזמן שהבצק תופח, יש לחמם את התור ל220 מעלות ובמקביל, לחמם את המים עם הדבר בתוך סיר גדול. לאחר שהמים רתחו ומבעבעים, יש להכניס את הבייגל לתוך הסיר במשך חצי דקה, הופכים אותו לצד השני וחוזרים על התהליך. שימו לב, במידה והבצק שוקע יש לתת לבצק לתפוח עוד כחצי שעה, כי טרם תפח עד הסוף.

שלב 5 – לאחר הוצאת הבייגל מהסיר, יש להניח אותו על נייר סופג כדי שכל הנוזלים המיותרים יצאו, ולאחר מכן לפזר עליו את התוספות הרצויות ולהכניסו לתנור למשך 30 דק.

שלב 6 – שלב אחרון בתהליך הכנת הבייגל. יש להניח את הבייגל על רשת על מנת לסנן אותם ולקררם קצת.

צורות הגשה :

את הבייגל ניתן להגיש לארוחת הבוקר, לארוחת הצהריים וכפינוקים מתוקים. את הבייגל יש להגיש חתוך ולצידו להוסיף מגוון גבינות שמנת המתאימות בטעמן לטעם המתוק – מלוח של בייגל.

ניתן להוסיף גבינת שמנת לאחר הבישול על מנת למרוח אותה על הבייגלס בצורה יפה ורכה. זה נותן לטעמו הרבה זמן להתחתן ומקל על ההכנות לבר בייגל.

כמובן שמעבר לגבינת השמנת ניתן להוסיף תוספות כגון סלמון מעושן, ירקות חתוכים עם מלח או אפילו ריבה לאוהבי המתוק.

השתמש במתכון פשוט זה להכנת בייגל תוצרת בית לגמרי בעצמך!

 

 

"<yoastmark

 

 

 

שתף

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן